Orbit a Airwaves predstavili žuvačky bez cukru, ktoré môžu byť dobrým prostriedok na udržanie pozornosti a sviežeho pocitu na cestách.
Ľudia v dnešných dňoch trávia veľa času na cestách a auto sa stáva takmer ich domovom. V období letných výletov a dovoleniek to platí viac než inokedy. Podľa nedávneho prieskumu agentúry STEM/MARK pre spoločnosť MARS do tejto skupiny patria aj Slováci.
Viac než 70 % chodí na dovolenku autom a takmer 70 % z nich si jazdu užíva. Na cestách radi stavia na svoje zručnosti a sebaistotu a k orientácii s obľubou používajú mapu (necelých 50 %). Doraziť do cieľa svieži a v pohode im pomáhajú príjemné maličkosti, ako je napríklad žuvačka bez cukru. Na cestách však vodiči narážajú aj na prekážky.
Medzi najčastejšie veci, ktoré dokážu znepríjemniť šoférovanie a ovplyvniť pozornosť aj sebadôveru za volantom, patria vnútorné pocity – únava, stres, zhon, neistota alebo chýbajúci komfort. Istotu za volantom pri svojich cestách oceňuje viac než 90 % slovenských vodičov a možno práve žuvačka bez cukru, ktorej žuvanie prispieva k celkovej sviežosti a dobrému pocitu, k nej môže napomôcť.
„Ľudia trávia v dnešnej dobe stále viac času v aute a na cestách. Žuvačky Orbit a Airwaves predstavujú prostriedok, vďaka ktorému sa môžu kedykoľvek cítiť dobre a doraziť do cieľa svieži. Spojenie „Dôjdite svieži“ vyjadruje snahu dopriať vodičom pocit komfortu na ceste aj v cieli,“
dodáva brand manažérka značky Orbit pre strednú Európu Erika Havrillová.
Tohtoročnou novinkou je Orbit Bubblemint a novo uvedené Airwaves v príchutiach Cassis a Extreme. V dóze so 46 ks dražé sa veľmi dobre hodia do auta.