Oficiálnym partnerom Tour de France do roku 2018 je Škoda

6. marca 2014
Komentáre vypnuté

Cyklistika bude aj naďalej dôležitým pilierom sponzoringovej stratégie spoločnosti ŠKODA AUTO. Česká automobilka predlžuje svoje úspešné pôsobenie v roli oficiálneho partnera a dodávateľa oficiálneho vozidla Tour de France o ďalších päť rokov až do roku 2018. Dohodu pre obdobie rokov 2014 až 2018 v Ženeve podpísali zástupcovia ŠKODA AUTO a francúzsky promotér A.S.O. (Amaury Sport Organisation).

Súčasťou sponzoringu sú popri Tour de France, najslávnejších cyklistických pretekov sveta, tiež preteky okolo Španielska La Vuelta, v ktorých sa automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navyše zahŕňa osem ďalších medzinárodných cyklistických pretekov.

„Predĺžením našej spolupráce s Tour de France a ďalšími známymi klasickými pretekmi potvrdzujeme našu úzku spätosť s cyklistikou,“

hovorí predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.

„ŠKODA ako medzinárodná veľkosériová značka plánuje v najbližších rokoch prostredníctvom najväčšej modelovej ofenzívy v histórii spoločnosti ďalej rásť. Naša posilnená spolupráca v oblasti cyklistiky trvale podporuje medzinárodnú znalosť a imidž značky. Navyše je tento sponzoring výrazom našej takmer 119-ročnej histórie,“

dodáva Vahland.

Začatím výroby bicyklov položili Václav Laurin a Václav Klement v roku 1895 základný kameň úspešnej histórie súčasnej automobilovej značky ŠKODA.

„ŠKODA je už desať rokov spoľahlivým partnerom medzinárodnej cyklistiky. Na pretekoch je moja ŠKODA pre mňa viac než len automobilom. Je to aj moja kancelária a miesto, v ktorom trávim väčšinu dňa,“

hovorí Christian Prudhomme, riaditeľ cyklistickej sekcie A.S.O. a riaditeľ Tour de France.

„Veľmi nás teší, že úspešná spolupráca s dynamicky rastúcou značkou bude v nasledujúcich piatich rokoch pokračovať.“

140304 SKODA - official partner Tour de France till 2018 002

Už od roku 2004 je česká automobilka oficiálnym partnerom, dodávateľom oficiálneho vozidla a partnerom bieleho dresu legendárnej Tour de France. „Tretí najväčší športový podnik na svete je pre nás skvelou príležitosťou predstaviť globálnej verejnosti značku a jej jednotlivé modely,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO pre oblasť predaja a marketingu.

Iba na Tour de France 2013 povzbudzovalo pretekárov okolo trate pretekov približne 12 miliónov fanúšikov cyklistiky, k tomu je potrebné pripočítať tiež zhruba 1,4 miliardy televíznych divákov na celom svete.

Hlavnú úlohu v spolupráci spoločnosti ŠKODA AUTO s Tour de France hrajú od začiatku poskytované vozidlá. Každoročne prejde viac ako 200 vozidiel značky ŠKODA v týchto pretekoch zhruba 2,8 milióna kilometrov. Za posledných desať rokov teda vozidlá najazdili celkovo okolo 28 miliónov kilometrov. Flotila vozidiel značky ŠKODA je pritom maximálne spoľahlivá. Doteraz sa žiadne z poskytnutých vozidiel nezastavilo kvôli technickej poruche. Popri poskytnutých vozidlách je značka ŠKODA zastúpená aj veľkoformátovými reklamnými panelmi a využíva všetky kanály pre rozsiahlu komunikáciu.

Cyklistika je popri ľadovom hokeji najdôležitejším pilierom medzinárodnej sponzoringovej stratégie českej automobilky. ŠKODA okrem podpory pretekov profesionálov vsádza tiež na masovú cyklistiku. Automobilka okrem iného podporuje aj českú sériu Kolo pro život, preteky Ride London a akciu Velothon v Berlíne.

Spojenie značky ŠKODA s cyklistikou sa prejavuje aj nad rámec sponzoringových aktivít. Už niekoľko rokov sú bicykle a príslušné doplnky súčasťou rozšírenej ponuky produktov spoločnosti ŠKODA. Aktuálna kolekcia bicyklov značky ŠKODA je s desiatimi modelmi rozsiahlejšia ako kedykoľvek predtým.